29/9/10

Billykirk bicycle frame bag

Now that I have finally acquired my ultimate spring accessory, a classic bicycle (more on that later), the hunt naturally begins for accessories... for the accessory. Nutty sounding, I know, but the life of a fashioniser seems to necessitate having everything perfect, right down to the final detail. So for the bicycle in concern that means finding the correct luggage in which to carry my daily goods; the iPad from which I often write musings such as this isn't going to carry itself, after all. Enter the Billykirk bicycle frame bag.

Ahora que por fin he adquirido mi manantial último en accesorios, una bicicleta clásica (más sobre esto más adelante), la caza, naturalmente, comienza para los accesorios ... para el accesorio. Nuez de resonancia, lo sé, pero la vida de un fashioniser parece necesario tener todo perfecto, hasta el último detalle. Así que para la bicicleta en la preocupación que significa encontrar el equipaje correcto en el que llevar a mis bienes al día; el IPAD de la que suelen escribir reflexiones como ésta no se va a proceder por sí misma, después de todo. Introduzca la bicicleta Billykirk bolsa de marco.




Admittedly, my iPad isn't going to fit into a frame pouch (I continue my search for the perfect pannier for that), though Billykirk tell me that their frame pouch is going to be perfect for my days' other goods:

Our bike frame bag was modeled after a smaller bike frame bag we found in France. It's perfect for a paperback, gloves, phone, sunglasses or even a sandwich.
Hand-oiled and hand-stitched with wax cording in the US, it's available for $125 from Billykirk.

Es cierto, mi IPAD no va a caber en una bolsa de marco (sigo mi búsqueda de la maleta perfecta para eso), aunque Billykirk me dicen que su bolsa marco va a ser perfecto para los bienes mis días de otros:

Nuestra bolsa de cuadro de la bicicleta fue modelado después de una bolsa de moto marco más pequeño que encontramos en Francia. Es perfecto para un libro de bolsillo, guantes, teléfono, gafas de sol o incluso un bocadillo.
Mano-engrasado y cosida a mano con cordones de cera en los EE.UU., está disponible por $ 125 de Billykirk.

No hay comentarios:

Publicar un comentario